Filtry Kalendáře

Veškeré záznamy v Kalendáři můžete třídit podle dvou skupin kritérií Typu aktivity a Kategorie. Každá skupina obsahuje položky, podle kterých Aktivity v Kalendáři podrobně vyfiltrujete.

Typ aktivity

Typ aktivity rozlišuje záznamy podle typu, na který jsou navázány. Standardně je to Úkol, SchůzkaUdálost, EmailTelefonát nebo Dopis. Zatrhnout můžete libovolný počet typů Aktivit (pomocí políčka v záhlaví zatrhnete všechny najednou). Pro přehlednost jednotlivé typy Aktivit rozlišíte i podle ikony, která se opakuje i v Kalendáři a dalších místech CRM.

Kategorie

Skupina kritérií Kategorie umožňuje třízení podle logického zařazení Aktivity. Záznamy tak mohou být např. v kategorii prioritní, celofiremní, marketing, obchod, služební cesta, operativa, soukromá aktivita nebo lékař

Pokud Aktivita kategorii nemá, zařadí se mezi záznamy Bez kategorie. Kategorie Aktivit vyberete stejným způsobem jako Typy aktivit, jen ikonky nahrazuje barevné rozlišení. To samozřejmě uvidíte i v Kalendáři.

 
Používá technologie Zendesk