Aktivity v Kalendáři můžete jednoduše filtrovat, a to podle Vlastníka (těch je možno vybrat i více), Typu aktivity a Kategorie. Nastavené filtry je možno i uložit pro další použití.
Filtrování najdete vedle Kalendáře, viz obrázek.
Jak filtrování funguje
V Kalendáři si například můžete vyfiltrovat Schůzky vlastněné pouze uživateli z obchodního týmu, které spadají do Kategorie "Dohodnutá komunikace".
1. Nejdříve vyberte uživatele, kteří do této filtrace spadají. V našem případě to je např. uživatelka Marie Povinná a Anna Černá.
2. Následně zvolíte typ aktivity, např. Schůzka.
3. Jako poslední kritérium zbývá určit Kategorii filtrovaných aktivit, např. "Dohodnutá komunikace".
4. Jakmile určíte všechna potřebná kritéria, v Kalendáři se zobrazí pouze ty aktivity, které odpovídají nastaveným filtrům.
5. Pokud daný filtr používáte častěji, doporučujeme si jej uložit. Klikněte tedy na tlačítko Uložit filtr a filtr pojmenujte.
6. Uložené filtry pak najdete v roletce Moje filtry.
Skrytí realizovaných aktivit
Záložka Filtry také obsahuje funkci na skrytí již realizovaných aktivit. To se hodí, pokud například máte denně mnoho aktivit a pro přehlednost upřednostňujete vidět jen ty, které jste ještě nerealizovali.