Stavy Obchodního případu zobrazují různé fáze vývoje každého Obchodního případu od jeho založení až po uzavření. Pokud navíc evidujete v raynetu více Typů obchodu, můžete si vytvořit pro každý typ obchodu jiné stavy. Přehled Obchodních případů s jejich otevřenými stavy pak uvidíte na Obchodní nástěnce.
Přidávání Stavů Obchodních případů se liší v závislosti na tom, zda používáte Typy obchodu nebo ne. V článku si ukážeme obě možnosti.
Přidání nového stavu Obchodního případu
V případě, že s Typy obchodu nepracujete, je editace Stavů snadná. Provedete ji přímo v roletce Stav » Editovat položky.
Zobrazí se okno, ve kterém si Přidáte další položku a následně ji pomocí šedých teček umístíte, kam potřebujete. Stav můžete dále editovat nastavením pravděpodobnosti úspěchu a barvy.
Editace stavů u více typů obchodu
V případě, že v raynetu používáte Typy obchodu, pak je pro editaci Stavů Obchodních případů potřeba přejít do Nastavení.
Vyberete Nastavení evidence » Obchodní případ.
V záložce Obecná nastavení pokračujte na Typy obchodu » Upravit nastavení.
Pro editaci Stavů je potřeba kliknout na ikonu tužky u daného Typu obchodu. Stav můžete upravit, zneplatnit, smazat a přidat. Změnu je potřeba Uložit.