Obchodní případ prochází od svého založení do uzavření určitým vývojem. K označení jednotlivých stádií vývoje využijete v CRM číselník Stav.
Podle stavu obchodního případu můžete obchodní případy filtrovat.
Stavy obchodního případu můžete editovat nebo přidávat nové. V případě, že používáte Typy obchodu, změnu stavu uděláte přes Nastavení (pro další informace, jak na to, přejděte na konec článku).
Pokud potřebujete změnit název stavu, klikněte na tužku. Pro přidání nového stavu napište jeho název do prázdného políčka.
Další informace týkající se číselníků a přidávání, editování položek najdete v nápovědě Vytvoření položek číselníků (kategorizace záznamů).
Pro hromadnou úpravu číselníků přejděte do nápovědy Správa číselníků (hromadnou úpravu číselníků může provádět pouze Aministrátor).
Změna stavu OP při používání Typů obchodu
Změnu stavu Obchodních případů udělá administrátor přes Nastavení.
Vyberte Rozšíření a v dlaždici Evidence více typů obchodu klikněte na Upravit nastavení.
U typu obchodu, u kterého chcete změnit Stav, klikněte na tužku.
Stavy můžete upravovat opět přes tužku.