Přidávání Produktů

Konečnou cenu každého Obchodního případu (Nabídky/Objednávky) můžete upřesnit přidáváním Produktů, které si váš zákazník objednal.

Produkty musíte mít samozřejmě již vytvořené v seznamu produktů. Jak založit produkt se dozvíte v nápovědě Založení Produktu.

Otevřete detail Obchodního případu (případně Nabídky nebo Objednávky) a klikněte na tlačítko Přidat produkty

 

Ze seznamu produktů dvojklikem vyberte dané produkty a výběr potvrďte tlačítkem Vybrat a zavřít.

 

V detailu obchodního případu (nabídky/objednávky) upravte množství a prodejní cenu vložených produktů.

 

Jestli potřebujete k obchodnímu případu přidat prázdný řádek pro nastavení vlastního produktu a jeho ceny, klikněte na šipku u tlačítka Přidat produkty a zvolte možnost Přidat položku (bez kategorizace).

 

 

Pokud zákazníkovi chcete poskytnout na všechny produkty slevu, nebo chcete u všech produktů změnit výši DPH, případně chcete všechny vložené produkty odstranit, klikněte na tlačítko Hromadné akce.

 

Pokud potřebujete změnit DPH pouze u jednoho produktu, klikněte u tohoto produktu na tužku.

 

Na závěr nezapomeňte celý obchodní případ uložit.

Jak přidat k obchodnímu případu (nabídce/objednávce) produkty zařazené v ceníku se dozvíte v nápovědě Přidávání produktů z ceníku.

Používá technologie Zendesk