Konečnou cenu každého Obchodního případu (Nabídky/Objednávky) můžete v CRM upřesnit přidáním Produktů, které si váš zákazník objednal.
Produkty musíte mít samozřejmě již vytvořené v seznamu produktů. Jak založit produkt se dozvíte v nápovědě Založení Produktu.
Otevřete detail Obchodního případu (případně Nabídky nebo Objednávky) a klikněte na tlačítko Přidat produkty.
Ze seznamu produktů dvojklikem vyberte dané produkty a výběr potvrďte tlačítkem Vybrat a zavřít.
V detailu obchodního případu (nabídky/objednávky) upravte množství a prodejní cenu vložených produktů.
Jestli potřebujete k obchodnímu případu přidat prázdný řádek pro nastavení vlastního produktu a jeho ceny, klikněte na šipku u tlačítka Přidat produkty a zvolte možnost Přidat položku (bez kategorizace).
Pokud zákazníkovi chcete poskytnout na všechny produkty slevu, nebo chcete u všech produktů změnit výši DPH, případně chcete všechny vložené produkty odstranit, klikněte na tlačítko Hromadné akce.
Pokud potřebujete změnit DPH pouze u jednoho produktu, klikněte u tohoto produktu na tužku.
Na závěr nezapomeňte celý obchodní případ uložit.
Jak přidat k obchodnímu případu (nabídce/objednávce) produkty zařazené v ceníku se dozvíte v nápovědě Přidávání produktů z ceníku.