Bezpečnostní úrovně

Prostřednictvím bezpečnostních úrovní omezíte viditelnost konkrétních záznamů (firem, obchodních případů, schůzek atd.) pro určitou skupinu uživatelů.

Ve výchozím nastavení jsou záznamy všech uživatelů zařazené do úrovně Sdílená, to znamená, že tyto záznamy vidí všichni uživatelé (samozřejmě s přihlédnutím k dalším nastavením, např. Role uživatele, Oprávnění k záznamům jiných uživatelů).

Pokud máte v CRM citlivé záznamy, které chcete sdílet jen s vybranými uživateli, stačí těmto záznamům nastavit bezpečnostní úroveň. Stejnou bezpečnostní úroveň nastavíte také vybraným uživatelům. Tím docílíte, že záznam uvidí pouze skupina vyvolených uživatelů :-).

 

Příklad:

Uživatel Petr má nastavenou bezpečnostní úroveň Obchod. Tuto bezpečnostní úroveň může nastavit libovolnému záznamu. Záznam označený úrovní Obchod uvidí v systému pouze Petr a ti uživatelé, kteří mají tuto bezpečnostní úroveň přiřazenou administrátorem.

Pro lepší představu, jak bezpečnostní úrovně fungují, se podívejte na toto schéma.

 

 

Nastavení bezpečnostní úrovně

Pro vytvoření bezpečnostní úrovně klikněte na tlačítko Nastavení.

 

Z levého menu vyberte Bezpečnostní úrovně.

 

Napište název nové bezpečnostní úrovně a zvolte Přidat.

 

Klikněte na nově vytvořenou bezpečnostní úroveň. 

 

Dvojklikem vyberte dalšího uživatele, který získá přístup k záznamům s bezpečnostní úrovní Tajné.

 

Otevřete záznam, kterému chcete nastavit bezpečnostní úroveň a klikněte na tlačítko Akce – Bezpečnost.

 

Vyberte bezpečnostní úroveň a potvrďte tlačítkem Aplikovat.

 

V nastavení bezpečnosti dále určíte:

Používá technologie Zendesk