Každá Kontaktní osoba evidovaná v CRM může mít vazby i na jiné Klienty, než jen na toho, pro kterého primárně pracuje. Např. Lukáš Kladívko pracuje u Klienta Zatloukat, zatloukat v.o.s., ale zároveň má vazby na klienta BETON EU a.s., Natřemvámto s.r.o. a Nepoteče s.r.o. Znalost těchto vazeb se může při obchodování hodit.
Vazbu Kontaktní osoby na další Klienty vytvoříte v detailu záznamu dané kontaktní osoby pomocí tlačítka Vytvořit vazbu.
Vyberte Klienta, na kterého chcete Kontaktní osobu navázat.
Vyplňte, jaký je vztah Kontaktní osoby k danému Klientovi, a záznam uložte stisknutím tlačítka Uložit.
Na detailu Klienta pak Kontaktní osobu najdete v sekci Kontaktní osoby tzv. pod čarou Osoby s vedlejší vazbou. Odkaz je proklikávací.