Přehled Akcí u Obchodního případu

Duplikovat

Nový záznam Obchodního případu se stejnými informacemi vytvoříte stiskem volby Duplikovat. Duplikovaný Obchodní případ můžete libovolně upravovat. 

Vytvořit projekt

Tímto tlačítkem vytvoříte z Obchodního případu Projekt, do kterého se automaticky zkopírují všechny informace uvedené v záznamu daného Obchodního případu.

Export

Tlačítko Export slouží pro uložení záznamu Obchodního případu do počítače ve formátu PDF nebo XLSX. 

Bezpečnost

Stisknutím tlačítka Bezpečnost se vám zobrazí okno se systémovými informacemi o Obchodním případu. Dozvíte se z něj, kdo a kdy ji vytvořil nebo upravil a jakou má platnost.

Záznamy vidí jen ti uživatelé, kteří jsou k tomu oprávněni. Každý záznam, ke kterému máte přístup, můžete také zamknout a tak zabránit jeho editaci ostatními uživateli. Znovu jej odemknout pro další uživatele jej můžete buď vy, nebo administrátor.

Aktualizovat záznam

Může se stát, že se záznamem současně pracují různí uživatelé. Provedením akce Aktualizovat se zobrazí aktuální podoba Obchodního případu i se změnami, které v ní mezitím provedl jiný uživatel. 

Smazat

Záznam Obchodního případu bude z CRM trvale odstraněn.

 
Používá technologie Zendesk