Při snižování cenového plánu nastala situace, kdy v raynetu evidujete větší počet záznamů, než je maximální limit nově požadovaného plánu:
- Plán START je omezen limitem 50 000 záznamů
- plán PROFESSIONAL má limit 300 000 záznamů
Tuto situaci je možné vyřešit pouze smazáním evidovaných záznamů. Mazání záznamů v CRMku příliš nedoporučujeme. Pokud se ale pro toto řešení rozhodnete, pak je potřeba nejprve vybrat záznamy, které chcete odstranit (jako např. historické Objednávky, Nabídky apod.) a ty mazat postupně ručně.
O tom, jak smazat záznamy v raynetu se dozvíte více v tomto článku.
Je možné využít i placenou službu, kdy pro vás záznamy smažeme my. V takovém případě budeme od vás potřebovat žádost a NDA podepsané jednatelem společnosti a informace o tom, které záznamy si přejete smazat. My nejprve původní data zálohujeme a zálohu vám poskytneme. Následně tyto záznamy odstraníme z účtu, čímž dojde k uvolnění místa.