Pokud ve Vašem podnikání prodej často znamená i nutnost následného servisu, je toto řešení přesně pro vás. V tomto článku si ukážeme, jak si takový proces v raynetu za pomoci naší Oborové šablony pro servis evidovat.
Nejprve bude třeba si raynet účet pro Servis založit na našich stránkách v sekci Oborová řešení » Servis » Vyzkoušet raynet pro účely servisu. Zde vyplníte údaje potřebné pro založení účtu a můžete se pustit do evidence.
Odlišnosti od standardní podoby raynetu jsou především vytvořená Volitelná pole na záznamu typu Projekt, Typy obchodu rozdělené na Prodej a Servis a volba Typu servisu na Obchodním případu.
Jak v raynetu obor servis evidovat?
Zpočátku, ve fázi prodeje stroje, pracujete s Obchodním případem v Typu obchodu » Prodej, který v případě zdaru dotáhnete do Výhry. Tím je stroj prodán a nyní je na čase nad tímto Obchodním případem založit Projekt, který pojmenujete po prodaném stroji a v záložce Volitelná pole si pak o něm evidujete veškeré klíčové informace (tuto záložku je zároveň možné si libovolně obohatit o další pole potřebná k evidenci). Vzniklý Projekt bude sloužit jako zastřešení prvního prodejního a veškerých dalších servisních Obchodních případů pro dané zařízení, které na sebe navážou.
Nyní se dostáváme k servisní fázi. V tuto chvíli již zakládáte Obchodní případ s Typem obchodu » Servis a rovněž jej řadíte pod Projekt konkrétního zařízení prodaného danému Klientovi. V případě pravidelného servisu je možné využít funkce Série Obchodních případů. V nich si můžete v poli Typ servisu zadat, jestli se jedná o bezplatný servis v rámci záruky, nebo již o placený. Do každého takového Obchodního případu si můžete jako Produkty přidat jak součástky k výměně, tak i práci a dopravu. Následně z něj můžete do kalendáře naplánovat i Událost k výjezdu.
Při založení účtu z Oborové šablony je třeba počítat s tím, že s raynetem začnete od počátku. Tedy v případě, že již v raynetu účet máte a rozhodnete se založit si nový, určený konkrétnímu oboru, na dosavadní účet nebude možné přímo navázat.