Prospector propojuje všechna dostupná data o firmách a díky tomu je najdete na jednom místě. Databáze firem využívá více než 100 různých zdrojů dat. Získáte tak ucelený a aktuální obrázek o konkrétní firmě na jeden klik.
Co umí integrace s Bizmachine Prospector?
Díky integraci najdete na detailních kartách Klientů tyto informace z Prospectoru:
- v pravém panelu tzv. Index aktivity (včetně kritérií zobrazených v tooltipu po najetí na panel)
- na samostatné záložce Údaje z Prospectoru všechny dostupné informace o firmě (po kliknutí na panel Index aktivity)
Po zapnutí integrace se na kartě Klient automaticky vytvoří volitelná pole, seskupená do panelu Prospector. V těchto polích se ukládají nejdůležitější údaje, pomocí kterých lze následně i filtrovat:
- Datum zániku
- Institucionální sektor
- Justice (odkaz na justice.cz)
- Aktiva celkem, Aktiva měna, Aktiva rok
- Zdraví
- Počet propojených společností
- Prospector (odkaz na prospector)
- Prospector kategorie
- Vlastní popis činnosti
- Obrat, Obrat měna, Obrat rok
- Rizika
- Počet e - shopů
- Počet poboček
- Počet osobních kontaktů
Společně s těmito atributy:
- primární adresa (ulice, město, psč, lat/lng, země)
- primární kontakt (email, tel, www)
- název
- právní forma
- počet zaměstnanců
- obor
- IČ
- DIČ
- datum založení
- plátce DPH
- spisová značka
- štítky; přenesou se všechny štítky, které daná firma v Prospectoru má. Ke každému takovému štítku se přidá prefix BP: pro snazší identifikaci štítku z Prospectoru
Všechna tato pole se aktualizují při:
- vytvoření klienta
- vyvolání akce Aktualizovat z Prospectoru na detailní kartě Klienta
- vyvolání akce Aktualizovat z Prospectoru ze seznamového pohledu Klienta
- vyvolání akce Hromadná aktualizace v Nastavení tohoto rozšíření
Tato pole není možné editovat přímo v CRMku.
Klienty můžete filtrovat také podle toho, zda byli vytvořeni nebo aktualizováni s pomocí dat z Prospectoru nebo ne. Je potřeba v seznamovém pohledu Klientů využít chytrý filtr Aktualizováni z Prospectoru.
Během zakládání nového Klienta probíhá jeho vyhledání v Prospectoru, znázorněno animací u políčka IČ.
Pokud dojde k nesrovnalosti v dotažených informacích v porovnání s informacemi z našeptávače, zobrazí se panel s těmito rozdíly a výběrem, která data pro uložení použít.
Zapnutí integrace v raynetu
Integraci může zapnout pouze Administrátor. V pravém horním rohu klikněte na své jméno » Nastavení.
Z levého menu vyberte Rozšíření » Informace o firmách » Prospector.
Zde zadejte API klíč, který najdete ve svém Prospector účtu v Nastavení » API a klikněte na tlačítko Aktivovat. Toto nastavení postačí k automatickému dotahování údajů, zobrazování Indexu aktivity a zpřístupnění rozšiřující záložky z Prospectoru na detailní kartě Klienta. Zpřístupní se také uživatelská akce na detailní kartě i v seznamovém pohledu Klientů.
Pro zapnutí automatického přenosu Klientů z Prospectoru je potřeba vybrat tuto možnost a vyplnit tyto údaje:
Vlastníka nových záznamů:
- vyberte uživatele, pod kterým budou vznikat nově vytvoření Klienti (s jeho nastavenou bezpečností úrovní)
K přenosu:
- vyberte Prospector štítek, pomocí kterého se budou identifikovat firmy v Prospectoru. Do raynetu se přenese každá firma, kterou tímto štítkem v Prospectoru označíte.
- Je nutné štítek vybrat zvlášť pro české a slovenské firmy
Přeneseno:
- vyberte Prospector štítek, kterým se budou v Prospectoru označovat firmy, které se již do raynetu přenesly
- Je nutné štítek vybrat zvlášť pro české a slovenské firmy
V Nastavení je dále dostupná akce pro jednorázovou aktualizaci:
- všech evidovaných Klientů
- všech Klientů, kteří nebyli vytvořeni (nebo aktualizováni) s daty z Prospectoru