Změna vlastníka automatizace
Vlastníka může změnit jakýkoliv uživatel s oprávněním vytvářet automatizace. Tuto změnu je možné udělat v Přehledu automatizací. Na konci každého řádku v seznamu automatizací klikněte na tlačítko se třemi tečkami » Upravit » nahoře změníte Vlastníka automatizace.
Vlastník automatizace slouží pouze jako evidenční údaj.
Smazání vytvořené automatizace
Odstranit automatizaci je možné také v Přehledu automatizací kliknutím na tlačítko se třemi tečkami a poté na možnost Smazat.
Před smazáním bude uživatel upozorněn na deaktivování (vypnutí) automatizace. Smazání automatizace je nevratný proces.
Validace v automatizaci
V automatizaci se mohou objevit kontrolní hlášky, které mají různý informační charakter. Systém vás upozorní v případě, že:
- Je potřeba doplnit akci pro spuštění automatizace.
- Pokud je v poli nevyplněná nebo neplatná hodnota, automatizace skončí v kroku Akce chybou.
- Není splněna podmínka. Při vytváření automatizací je potřeba dávat si pozor, aby jednotlivé kroky na sebe logicky navazovaly. Např. Jako spouštěč zvolíme Vytvoření záznamu a jako podmínku zadáme, že proběhne další krok pokud spouštěč obsahuje námi zvolený štítek. Takováto podmínka nemůže být splněna, protože štítek nelze zadat při Vytváření záznamu. Uživatel musí buď změnit typ spouštěče nebo podmínku (v tomto případě např. změnit spouštěč na Editaci záznamu).