Akce udává, co se má stát v daném kroku. Akce může být např. vytvoření Úkolu nebo Schůzky, odeslání notifikace, převedení Leadu, rozeslání E-mailu nebo odeslání webhooku.
Výběr akcí
Jednotlivé akce se mohou měnit podle konkrétního typu záznamu.
U všech typů záznamů můžete přidat tyto akce:
- Vznik nového záznamu
- Editovat záznam
- Export systémové sestavy
- Export vlastní šablony
Akce specifické pro různé typy záznamů:
- Přidat nový právní titul u Klienta/Kontaktní osoby/Leadu
- Editovat adresu Klienta
- Načíst pole ze záznamů z adresáře a obchodu
- Přidat Produkt k Obchodnímu případu/Nabídce/Objednávce
Ostatní akce:
- Odeslat webhook
- Odeslat notifikaci
- Odeslat e-mailovou notifikaci
- Odeslat hromadný e-mail
Nastavení pole u akce
Hodnota
Akce dělá to, co si uživatel zvolí, narozdíl od podmínky, která porovnává hodnoty pro provedení dalšího kroku. U podmínky i u akce rozlišujeme absolutní a dynamickou hodnotu. V některých případech je možné do akce doplnit i konkrétní kontextový záznam (např. doplnění původního Leadu u akce vytvoření Klienta). V seznamu Výběr hodnot z předchozích kroků můžeme navíc vybírat i funkce.
Funkce může nabývat existující i prázdné hodnoty.
Na výběr jsou 3 funkce:
- Bezpečnostní úroveň (Vlastníka) - tuto funkci vybíráme pokud chceme, aby se nastavila u Vlastníka záznamu výchozí Bezpečnostní úroveň. Vlastník totiž může mít nastavenou jinou než Sdílenou Bezpečnostní úroveň při vytváření záznamu (např. Schůzky).
- Ze seznamu hodnot v poli Vlastník je navíc možné načíst proměnnou Vlastník z Leadu z předchozího kroku Vytvoření nového Leadu. Bezpečnostní úroveň nově vytvořeného Telefonátu bude zvolena dle nastavení výchozí úrovně Vlastníka (který je přebírán z předchozího kroku automatizace).
- Převzít název z produktu nebo Převzít cenu z produktu - je možné převzít název a cenu z vybraného Produktu.
Příklad: Pokud se k Obchodnímu případu přidá vybraný Produkt, tak se název i prodejní cena převezme z tohoto Produktu.
- Bude doplněno z kontextu nějakého záznamu - po vybrání nějakého záznamu se funkce automaticky doplní k těm polím, které jsou kontextově se záznamem provázané.
Příklad: Po vybrání Telefonátu se funkce automaticky doplní k polím, které jsou kontextem záznamu (Telefonátu), což může být Klient nebo Obchodní případ. U nového Telefonátu pak v panelu “Čeho se to týká” uvidíte i záznam Klienta a Obchodního případu.