Datum vydání: 14. 9. 2023
Změna typu existující aktivity
V CRM nově přibyla možnost změnit typ již existující Aktivity. Tuto možnost naleznete na detailní kartě konkrétní Aktivity kliknutím na tlačítko se třemi tečkami » Změnit typ aktivity, nebo pomocí šipky, která se nachází vlevo nahoře nad názvem Aktivity.
Při změně Aktivity na jiný typ se kromě všech základních údajů převedou také následující informace:
- Volitelná pole, která jsou identicky vytvořena na obou typech aktivit
- Kompletní Historie a Diskuze
- Text v poznámce
- Stav
- Participanti se převedou v případě, že to nový typ aktivity umožňuje. Při změně na Úkol se převede pouze jeden participant, který je zároveň i uživatelem ve vašem raynetu. Daný uživatel se ocitne v roli řešitele. Zároveň budete upozornění, že zbytek participantů bude odebrán, jelikož tento typ aktivity má vždy pouze jednoho Zadavatele a jednoho Řešitele.
Po převodu Aktivity přijde všem participujícím uživatelům notifikace s informací o smazání původní Aktivity a o založení Aktivity nové. Při prokliku na původní Aktivitu z notifikací se uživatel dostane už pouze na nově vzniklou Aktivitu.
Pokud je záznam uzamčen a nebo je nastaveno opakovaní dané Aktivity, tak se možnost změny na jinou Aktivitu nezobrazí.