Je možné si funkci automatizace vyzkoušet zdarma?
Ano, ve zkušební verzi raynetu nabízíme plán START, ve kterém je možné jednorázově a zdarma vyzkoušet 50 průběhů automatizací. Po přechodu na profi verzi CRM budete mít k dispozici v plánu START celkem 50 průběhů automatizací měsíčně. Ostatní plány s vyšším počtem průběhů jsou již zpoplatněné.
Jaké jsou cenové plány automatizací?
Ceník plánů najdete v Nastavení » Rozšíření » Automatizace » Upravit nastavení.
Za jeden průběh je počítáno každé jedno spuštění automatizace, ve kterém dojde k úspěšnému provedení alespoň jedné akce, např. vytvoření nového záznamu nebo odeslání E-mailu.
Kde funkci Automatizace zapnu?
Automatizace je ve výchozím stavu zapnutá všem administrátorům CRM účtu.
Ostatním uživatelům CRM účtu může funkci zapnout administrátor v Nastavení » Rozšíření » Nastavení Automatizace. Jakmile je uživateli uděleno oprávnění k vytváření Automatizací, zobrazí se položka Automatizace v pravém horním rohu pod jeho jménem.
Jak vytvořím novou automatizaci?
Novou automatizaci si můžete vytvořit dvěma způsoby. Buď použijete některou z nabízených šablon a nebo si vytvoříte vlastní automatizaci. Více o tom, jak vytvořit vaši první automatizaci, najdete v našem návodu Práce s automatizací.
Jak automatizaci spustím?
Automatizaci je možné spustit dvěma způsoby:
- V editoru automatizace v pravém horním rohu přes tlačítko AUTOMATIZACE JE VYPNUTÁ/ZAPNUTÁ.
- V Přehledu automatizací na řádku dané automatizace.
Před spuštěním automatizace proveďte test sloužící k jednorázovému otestování průběhu automatizace. Po provedení testu zkontrolujte jeho výsledek. Podrobný návod týkající se Testování a spouštění automatizací najdete v článku Spuštění automatizace.
Je možné smazat vytvořenou automatizaci?
Automatizaci lze smazat a to i v případě, že je zapnutá. Zároveň se tím odstraní z Přehledu automatizací. Pokud je v Historii automatizací zaznamenán log odstraněné automatizace, uvidíte ho přeškrtnutý. Krok smazání je nevratný a automatizaci není možné obnovit.
Dozví se vlastník automatizace, že mu jiný uživatel upravil, vypnul nebo smazal jeho automatizaci?
Vlastník automatizace se o změnách ani smazání nedozví. Uživatelé, kteří mají přidělené práva vytvářet a upravovat automatizace mohou jakkoliv měnit automatizace jiných uživatelů. Součástí automatizací není historie změn.
Vlastník (uživatel) automatizace byl smazán z raynetu. Jak to ovlivní jeho zapnuté/vypnuté automatizace?
V poli Vlastník bude smazaný uživatel zobrazen jako zašedlý a přeškrtnutý. Automatizace bude dále aktivní a původního Vlastníka je možné zaměnit za aktivního uživatele.
Automatizace se nepodařilo dokončit, protože v nějakém kroku nastala chyba. Odečte se tento průběh z plánu?
V případě, že v automatizaci skončí všechny akce chybou, tento průběh se z plánu neodečítá. K odečtení za průběh dochází v případě, kdy se v rámci spuštěné automatizace provede alespoň jedna úspěšná akce.
Jak bude ovlivněno chování automatizace, pokud jsou její součástí deaktivované záznamy Nabídka/Projekt/Objednávka?
Toto si ukážeme na příkladu. Vytvořili jsme si např. automatizaci “Pokud je Obchodní případ ve stavu výhra, založí se nový Projekt.”. Tuto automatizaci máme zapnutou. V případě, že administrátor Projekty deaktivuje, skončí tato automatizace chybou, protože není možné Projekt vytvořit/editovat/smazat. Popis této chyby naleznete v Historií spuštění u průběhu automatizace. Dorazí vám také notifikace o neúspěšném provedení automatizace.
Kolik kroků může mít moje automatizace? Je stanoveno nějaké omezení?
U jedné automatizace je povoleno mít max. 20 kroků.