Datum vydání: 16. 8. 2023
Změna typu nově vytvářené aktivity
Nově je v průběhu vytváření nové Aktivity možné před uložením libovolně měnit její typ. Není tak třeba být pevně rozhodnutý o typu aktivity již při jejím zakládání a ve finále ji můžete uložit jako jiný typ, než jste původně zamýšleli. Toto je možné měnit do prvního uložení, poté už konkrétní Aktivitě zůstává poslední zvolený typ fixní.
Jestliže máte kartu vytváření záznamu již vyplněnou, v případě změny typu Aktivity se prostředí karty upraví aktuálně zvolenému typu, avšak vyplněná pole a Participanti v ní drží. Pokud měníte typ Aktivity z takového, který obsáhne Participantů více, jako třeba Událost na typ, který má tento počet omezený, například Úkol, do pozice Řešitele se přenese první zvolený Participant.
Při vytváření každé nové Aktivity zůstává jako výchozí typ ten, který byl při vytváření použit jako poslední. Mimo to přibyl i nový vzhled nastavení priority dané Aktivity.
Vytvoření libovolné aktivity při převodu leadu
Naše druhá novinka vychází z té předešlé. Nově je v kartě při konverzi Leadu možné rovnou vytvořit libovolnou navazující Aktivitu, nejen Úkol, jak tomu bylo dosud. Tak jako při běžném vytváření Aktivity, i zde se přenáší již vyplněná pole i v případě, že typ Aktivity změníte v průběhu zadávání na jiný. Jestliže máte na příslušném typu Aktivity vytvořeno Volitelné pole s totožným typem pole a pojmenováním jako Volitelné pole na Leadu, přenese se při konverzi do Aktivity i jeho obsah.
Rozšířené hlídání duplicit
Jako pomoc při správě databáze bylo u Klientů a Kontaktních osob nově přidáno hlídání duplicit i na základě telefonního čísla. Větší úpravou pak prošly Leady, které byly obohaceny o kontrolu duplicit vůbec poprvé. Nyní se Vám budou duplicity u Leadů ověřovat dle IČO, E-mailu, telefonního čísla, názvu Klienta, či Kontaktní osoby. Tyto atributy budou při ukládání Leadu hlídány v Kontaktních osobách, Klientech i jiných Leadech.
Počet dní v aktuálním stavu obchodního případu
Jako další přibyla možnost si v seznamu Obchodních případů přidat sloupec Počet dní v aktuálním stavu, který sleduje kolik dní Obchodní případy v momentálně zvoleném Stavu již setrvávají. Můžete tak mít přehled na čem a jak dlouho daný Obchodní případ stagnuje. Pro filtrování tohoto údaje byla do Pokročilého filtru přidána možnost zvolit si podmínku "V aktuálním stavu více než":. Díky ní si můžete pro tento počet dní nastavit dolní hranici, od které si na Obchodní případy chcete posvítit.
Možnost pojmenování používaných DPH sazeb
Poslední představená funkce usnadní kategorizaci DPH sazeb, jelikož od teď bude možné si jednotlivé používané sazby dle potřeby pojmenovat. K editaci se dostanete přímo v číselníku DPH, kde si nastavíte jak potřebná procenta, tak jejich pojmenování.