Při založení CRM účtu, u nově přidaného uživatele nebo při změně přihlašovací adresy stávajícího uživatele nyní vyžadujeme ověření e-mailové adresy, aby nedocházelo k zasílání zpráv (notifikací, obnovy hesla aj.) na chybně zadaný nebo cizí e-mail.
V případě, že jste tedy novým uživatelem anebo u vás došlo ke změně přihlašovacího e-mailu, obdržíte z raynetu e-mail s odkazem na ověření.
Po kliknutí na tlačítko Ověřit e-mail se zobrazí se dialogové okno s potvrzením.
Pokud e-mail touto cestou neověříte, do raynetu se sice přihlásíte, ale u svého jména (vpravo nahoře) uvidíte ikonu otazníku.
Kliknutím na své jméno » E-mail zatím nebyl ověřen si můžete případně ověřovací e-mail Poslat znovu.
Pokud k ověření e-mailu nedojde, nebudou vám odesílány na e-mail notifikace, které jsou dostupné v Nastavení notifikací a nebudete moci použít následující funkce:
- Odeslat nabídku nebo objednávku e-mailem (z detailní karty Nabídky/Objednávky)
- Odeslat přílohy e-mailem (z detailní karty Klienta)
- Pozvat na schůzku e-mailem (z detailní karty Schůzky)
- Odeslat opravný daňový doklad e-mailem (z detailní karty Opravného dokladu)
Jako administrátor navíc najdete v sekci Nastavení » Notifikace upozornění v případě, že někteří z uživatel nemají e-mailovou adresu ověřenou. V takovém případě se ukáže pod vybraným typem notifikace ikona otazníku.
Po kliknutí na otazník se zobrazí dialogové okno, ve kterém najdete přehled všech uživatelů bez ověřené e-mailové adresy.
Informaci o neověřených uživatelích nalezne administrátor také v Nastavení » Uživatelské účty.
Důležité: Stávající uživatelé budou v tuto chvíli neověření, ale zároveň nebudou nijak omezeni při své práci v raynetu. Najdou zde pouze upozornění, že nejsou ověření a možnost si zaslat ověřovací e-mail. Notifikace jim v tomto případě budou chodit (na rozdíl od nových uživatelů) a také budou mít možnost odesílat všechny e-maily z detailů vybraných záznamů.