Datum vydání: 16. 5. 2023
Ověření přihlašovacího e-mailu uživatele
Při založení CRM účtu, u nově přidaného uživatele nebo při změně přihlašovací adresy stávajícího uživatele nyní vyžadujeme ověření e-mailové adresy, aby nedocházelo k zasílání zpráv (notifikací, obnovy hesla aj.) na chybně zadaný nebo cizí e-mail.
V případě, že jste tedy novým uživatelem anebo u vás došlo ke změně přihlašovacího e-mailu, obdržíte z raynetu e-mail s odkazem na ověření.
Po kliknutí na tlačítko Ověřit e-mail se zobrazí se dialogové okno s potvrzením.
Pokud e-mail touto cestou neověříte, do raynetu se sice přihlásíte, ale u svého jména (vpravo nahoře) uvidíte ikonu otazníku.
Kliknutím na své jméno » E-mail zatím nebyl ověřen si můžete případně ověřovací e-mail Poslat znovu.
Pokud k ověření e-mailu nedojde, nebudou vám odesílány na e-mail notifikace, které jsou dostupné v Nastavení notifikací a nebudete moci použít následující funkce:
- Odeslat nabídku nebo objednávku e-mailem (z detailní karty Nabídky/Objednávky)
- Odeslat přílohy e-mailem (z detailní karty Klienta)
- Pozvat na schůzku e-mailem (z detailní karty Schůzky)
- Odeslat opravný daňový doklad e-mailem (z detailní karty Opravného dokladu)
Jako administrátor navíc najdete v sekci Nastavení » Notifikace upozornění v případě, že někteří z uživatel nemají e-mailovou adresu ověřenou. V takovém případě se ukáže pod vybraným typem notifikace ikona otazníku.
Po kliknutí na otazník se zobrazí dialogové okno, ve kterém najdete přehled všech uživatelů bez ověřené e-mailové adresy.
Informaci o neověřených uživatelích nalezne administrátor také v Nastavení » Uživatelské účty.
Důležité: Stávající uživatelé budou v tuto chvíli neověření, ale zároveň nebudou nijak omezeni při své práci v raynetu. Najdou zde pouze upozornění, že nejsou ověření a možnost si zaslat ověřovací e-mail. Notifikace jim v tomto případě budou chodit (na rozdíl od nových uživatelů) a také budou mít možnost odesílat všechny e-maily z detailů vybraných záznamů.
Funkce rychlého vyhledávání a ovládání
Smart Launcher je nová funkce velice podobná Spotlightu, který mohou někteří znát z Macu. Nyní ji najdete přímo v raynetu. Tato funkce umožní uživateli s jakoukoli rolí rychlý pohyb v CRM např. rychlé vytvoření i otevření záznamu nebo okamžitý přechod do Nastavení.
Funkci vyvoláte, když v aplikaci stisknete dvakrát klávesu SHIFT. Poté se zobrazí okno s možností vyhledávání.
Po vyplnění slova nebo zkratky, se zobrazí seznam položek blízkých zadanému názvu. Mezi položkami je možné listovat také pomocí klávesnice a šipek. Výběr pak potvrdíte klávesou Enter. Pro lepší přehlednost si můžete při vyhledávání otevřít velké okno.
Smart Launcher umí vyhledat a otevřít:
- nastavení evidence,
- uživatelské nastavení (základní údaje, změna hesla, notifikace, kalendář aj.)
- nastavení uživatelských účtů,
- detaily záznamů,
- seznamové pohledy záznamů,
- kalendář, dokumenty, analýzy a další.
Umožňuje také založit nový záznam (např. Obchodní případ, Kontaktní osobu atd.)
Důležité: Co se bezpečnosti týče, stejně jako ve fulltextu, i zde uživatel, který nemá právo vidět záznam, po jeho vyhledání uvidí pouze kód záznamu a ikonu zámku s informací, že na záznam nemá dostatečná oprávnění. Uživatel, který nemá roli administrátora se pomocí Smart Launcheru do Nastavení nedostane.
Smart Launcher není funkční:
- v Nastavení,
- v Profilu uživatele,
- při onboardingu na začátku používání,
- pokud je aktivní jiné vyskakovací okno.