Datum vydání: 7.12.2017
Odeslání nabídky emailem
Z detailu Nabídky se přes tlačítko Akce > Odeslat nabídku emailem otevře okno pro zadání textu e-mailu a údajů o odesílateli, kterému chcete nabídku odeslat. Samotná nabídka ve formátu PDF bude součástí přílohy e-mailu.
Po odeslání e-mailu se zároveň vytvoří u Nabídky realizovaná aktivita typu Email se všemi údaji, které jste napsali.
Synchronizace s Google kalendářem
Při zapnutí synchronizace s Google kalendářem je možné si nastavit, jaké typy aktivit se mají z CRM systému do Googlu přenášet.
Pokud chcete nastavit přenos vybraných typů aktivit u už zapnuté synchronizace, je třeba synchronizaci vypnout, zvolit aktivity a poté ji znovu zapnout.
Sledování meziročního vývoje obchodních případů
V analýze Vývoj prodeje přibyl filtr, který zobrazí hodnoty vyhraných obchodních případů ve srovnání s předcházejícím rokem.
Editace štítků
Administrátor může v Nastavení > Štítky editovat názvy vytvořených štítků, slučovat je nebo štítky mazat.
Sledování diskuzí
Na Nástěnku je možné si přidat nový panel Aktivní diskuze, kde se budou zobrazovat všechny diskuze, kde je uživatel sledovačem.
Zapnutí nebo vypnutí sledování diskuze udělá uživatel přímo v konkrétní diskuzi pomocí tlačítka Nesledovat nebo naopak Sledovat.
Výchozí hodnota DPH u Nekategorizovaného produktu
Při přidání Nekategorizovaného produktu do Obchodního případu (Nabídky nebo Objednávky) se mu automaticky nastaví výchozí hodnota DPH.