Verze 2.71

Datum vydání: 7.12.2017

Odeslání nabídky emailem

Z detailu Nabídky se přes tlačítko Akce > Odeslat nabídku emailem otevře okno pro zadání textu e-mailu a údajů o odesílateli, kterému chcete nabídku odeslat. Samotná nabídka ve formátu PDF bude součástí přílohy e-mailu.

Po odeslání e-mailu se zároveň vytvoří u Nabídky realizovaná aktivita typu Email se všemi údaji, které jste napsali.

nabidka-odeslani_e-mailem_800px.png
 

Synchronizace s Google kalendářem

Při zapnutí synchronizace s Google kalendářem je možné si nastavit, jaké typy aktivit se mají z CRM do Googlu přenášet.

Pokud chcete nastavit přenos vybraných typů aktivit u už zapnuté synchronizace, je třeba synchronizaci vypnout, zvolit aktivity a poté ji znovu zapnout.  

google_kal-typy_aktivit.png
 

Sledování meziročního vývoje obchodních případů

V analýze Vývoj prodeje přibyl filtr, který zobrazí hodnoty vyhraných obchodních případů ve srovnání s předcházejícím rokem.

vyvoj_prodeje-porovnani_s_predchozim_rokem-filtr.png
 

 

vyvoj_prodeje-porovnani_s_predchozim_rokem_800px.png
 

Editace štítků

Administrátor může v Nastavení > Štítky editovat názvy vytvořených štítků, slučovat je nebo štítky mazat.

stitky-editace_800px.png
 

Sledování diskuzí

Na Nástěnku je možné si přidat nový panel Aktivní diskuze, kde se budou zobrazovat všechny diskuze, kde je uživatel sledovačem

diskuze-panel_na_nastence.png
 

Zapnutí nebo vypnutí sledování diskuze udělá uživatel přímo v konkrétní diskuzi pomocí tlačítka Nesledovat nebo naopak Sledovat.

diskuze-panel_na_nastence-zruseni_sledovani_800px.png
 

Výchozí hodnota DPH u Nekategorizovaného produktu

Při přidání Nekategorizovaného produktu do Obchodního případu (Nabídky nebo Objednávky) se mu automaticky nastaví výchozí hodnota DPH.

nekategorizovany_produkt-vychozi_hodnota_DPH_800px.png
 
Používá technologie Zendesk