Export Dodacího listu využijete v případě, kdy potřebujete Klientovi doložit, jaké zboží mu dodáváte, v jakém množství a s jakou cenou. Tento dokument vychází z údajů uvedených v Obchodním případě nebo v Objednávce, odkud je možné ho exportovat.
Tuto funkci je potřeba nejdříve zapnout Administrátorem v Nastavení.
Zvolte Nastavení evidence » Obchodní případ (nebo Objednávka, chcete-li exportovat dodací list z detailu Objednávky).
Na záložce Obecná nastavení aktivujte Export dodacích listů.
Pro návrat do CRM klikněte na Zpět do aplikace RAYNET CRM.
Systém vyzve ke znovunačtení aplikace.
Pro export Dodacího listu přejděte na detailní kartu Obchodního případu nebo Objednávky a zvolte tři tečky » Export » Export dodacího listu pro zákazníka (PDF).
Tip: Pokud vám nevyhovuje vzhled systémových šablon, můžete si vytvořit i vlastní šablonu pro Dodací list. Jak na to se dozvíte v tomto článku o Vlastních šablonách.