Pokud se vám zdá, že přeposílání e-mailů přes e-mailovou asistentku nefunguje správně, mohly nastat následující dva scénáře:
1. E-mail do raynetu vůbec nedorazil.
2. E-mail do raynetu dorazil, ale vytvořil se Lead.
Nejdříve se ujistěte, že adresu asistentky zadáváte správně dle návodu a ve správném znění. Adresu asistentky najdete v sekci O aplikaci RAYNET CRM.
Zde najdete přesné znění.
E-mail do raynetu vůbec nedorazil
Pokud e-mail do raynetu vůbec nedorazil (tedy nedostali jste notifikaci o novém e-mailu), s největší pravděpodobností je problém v e-mailové adrese, kterou pro přeposílání používáte. Pro správné přeposlání totiž zafunguje pouze adresa, kterou používáte jako přihlašovací nebo alternativní.
Obě adresy si můžete zkontrolovat v sekci Můj profil.
E-mail do raynetu dorazil, ale vytvořil se lead
Pokud e-mail do raynetu dorazil, dozvíte se o tom díky notifikaci. Pomocí notifikace také zjistíte, kam se v raynetu e-mail zařadil. V případě, že je e-mail adresáta evidován u Klienta nebo Kontaktní osoby, zařadí se e-mail do jejich Historie.
Pokud ale e-mailová asistentka e-mail nepozná, tedy v raynetu ještě není evidován, vytvoří nový Lead, do jehož Historie e-mail přiřadí.
V tomto případě e-mail stačí přepojit z Historie Leadu do Historie správného Klienta nebo Kontaktní osoby. Případně, pokud je pro vás Lead novým Klientem či Kontaktní osobou, převedete jej na nový kontakt.