2. Nefunguje mi e-mailová asistentka. E-mail se do crm nezařadil.

Pokud e-mail nedorazil do CRM, mohly nastat dva případy:

a) E-mail se přiřadil k jinému záznamu, typicky Leadu
b) E-mail do CRM vůbec nedošel

Nejprve zkontrolujte, zda e-mail do CRM dorazil. V záhlaví CRM, vpravo nahoře vedle vašeho jména je bublinka, tzv. Notifikace. V něm jsou zaznamenané změny, které se v CRM udály a nějak se vás, jako uživatele, týkají.

asistentka.png

 

Pokud e-mailová asistentka do CRM něco odeslala, bude to právě zde:

asistentka2.png

V notifikacích se tedy dozvíte, kam se e-mail přiřadil. Je to ten třetí sloupeček, kde 1.řádek je předmět e-mailu a 2.řádek značí Kontext (tedy ke kterému Klientovi se e-mail přiřadil). V našem příkladu tedy ke klientovi RAYNET. Proklikem se pak dostanete na záznam E-mailu.

Někdy se stane, že oba řádky jsou shodné. Obsahují stejné informace.

asistentka3.png

To znamená, že e-mailová asistentka vytvořila Lead, protože nikde v Adresáři nenašla stejnou e-mailovou adresu. Toto nastává, když má Klient více adres, ale zaevidovaná je jen jedna. Nebo je v e-mailové adrese gramatická chyba (chybí nebo přebývá písmenko).

 

Co dělat, když e-mail do CRM vůbec nedošel?
Když v notifikacích informaci o přijatém e-mailu nenajdete, znamená to, že asistentka e-mail do CRM vůbec neposlala. Nenašla totiž Váš e-mailový účet, ve Vašem profilu uživatele CRM. Projevilo se tak její bezpečnostní nastavení.

Pokud tedy pracujete s více e-mailovými účty, přidejte si je do CRM jako alternativní, aby je e-mailová asistentka také rozpoznala.
Děje se tak přes nastavení Vašeho profilu (Vaše jméno vpravo nahoře) -> Upravit údaje -> Alternativní e-maily.

asistentka4.png

Používá technologie Zendesk