1. Mám duplicitu v adresáři, jak to sloučit?

Scénář A:

Duplicitní záznam se vztahuje na stejné typy záznamů, tj. Klient je dvakrát, Osoba je dvakrát. Pak použijte funkci Slučování duplicit

Scénář B:

Mám omylem jednu osobu založenou dvakrát - jednou jako Klienta jako fyzickou osobu (záznam A) a jednou jako Kontaktní osobu (záznam B). Jak tyto záznamy sloučit?

Nejprve je potřeba zkontrolovat, zda na duplicitním záznamu nejsou napojené další záznamy, které by potom chyběly u záznamu B. To zjistíte přes záložku Historie.

Pokud je Historie prázdná, klikněte na tlačítko Akce a duplicitu jednoduše Smažte (pokud na to máte oprávnění) nebo Zneplatněte (zneplatněním se schová záznam do odděleného seznamu neplatných záznamů).

duplicity.png

Pokud jsou v Historii záznamy, které chcete přehodit k záznamu B, je potřeba je přepojit ručně přes Kontext záznamu. Tím se poruší původní vazba od záznamu A a vytvoří se nová na záznam B. Pak stačí záznam A smazat.

Koukněte do video návodu:

 

 

Používá technologie Zendesk