1. Mám duplicitně založeného klienta. Jak můžu oba záznamy sjednotit?

Mam stejného Klienta nebo Kontaktní osobu dvakrát. Co teď s tím?

Nejprve je potřeba zkontrolovat, zda na duplicitním záznamu nejsou napojené další záznamy, které by potom chyběly u původního Klienta. To zjistíte přes záložku Historie.

Pokud je Historie prázdná, klikněte na tlačítko Akce a duplicitu jednoduše Smažte (pokud na to máte oprávnění) nebo Zneplatněte (zneplatněním se schová záznam do odděleného seznamu neplatných záznamů).

duplicity.png

Pokud jsou v Historii záznamy, které chcete přehodit k původnímu Klientovi, je potřeba je přepojit ručně přes Kontext záznamu. Tím se poruší původní vazba na duplicitu a vytvoří se nová vazba k jinému Klientovi.

Koukněte do video návodu, jak na to :)

Používá technologie Zendesk