Z RAYNET CRM můžete odesílat informace o obchodních případech do účetního systému ABRA Flexi, ve kterém vám budou vznikat přijaté objednávky. Díky tomu ušetříte čas s přepisováním záznamů z jednoho systému do druhého :)
A jak to vlastně funguje:
- synchronizovat můžete každý Obchodní případ, který je ve stavu Výhra.
- vyexportováním detailu obchodního případu vznikne soubor s příponou .xml, který vložíte do účetnictví. Po dokončení průvodce importem souboru bude v systému ABRA Flexi založena přijatá objednávka.
- nedochází k odpočtu skladových zásob (jedná se o synchronizaci bez vazby na sklad). Položky produktů budou v objednávce pouze rozepsány, ale nebudou odečteny ze skladu.
Zapnutí synchronizace může udělat pouze administrátor.
Export detailu obchodního případu může dělat každý uživatel, který má oprávnění exportovat záznamy.
Import souboru do systému ABRA Flexi může udělat pouze ten, kdo má tento systém na svém počítači nainstalovaný. Samozřejmě je možné vyexportované soubory posílat e-mailem tomu, kdo je může do účetnictví naimportovat.
Zapnutí synchronizace
V pravém horním rohu klikněte na Nastavení.
Z levého menu vyberte Rozšíření > Účetní Programy > ABRA Flexi.
Klikněte na tlačítko Přidat.
Od této chvíle přibyla do detailu Obchodního případu možnost exportu do ekonomického systému ABRA Flexi.
Přenesení Obchodního případu
V detailu Obchodního případu, který chcete přenést do systému FlexiBee, klikněte na tlačítko Akce - Export a zvolte Ekonomický systém ABRA Flexi (vyexportovat je možné jen ty obchodní případy, které jsou ve stavu Výhra).
Vyexportovaný soubor má ve svém názvu kód obchodního případu a příponu .xml.
V ABRA Flexi otevřete Přijaté objednávky > Import XML > vložte vyexportovaný soubor.
Po naimportování se zobrazí report o průběhu importu. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko Ano.
V ABRA Flexi vznikne nová přijatá objednávka.
Kontrola přenášených kontaktních údajů klienta probíhá podle IČ. V případě, že se adresní údaje klienta evidovaného v RAYNETu neshodují s těmi, které jsou evidované ve ABRA Flexi, do objednávky se přenesou právě ty z účetního systému.
Pokud systém nenajde shodu klienta podle IČ, založí v ABRA Flexi nový kontakt, na který přijatou objednávku vytvoří.