ABRA Flexi je účetní systém pro menší byznysy. Vybrat si můžete mezi moderním webovým rozhraním nebo standardním desktopovým rozhraním.
Co umí integrace se systémem ABRA Flexi?
Díky integraci můžete z raynetu exportovat informace o Obchodních případech do souboru s příponou XML a ty pak importovat do účetního systému ABRA Flexi, ve kterém budou vznikat Přijaté objednávky. U této integrace nedochází automaticky k odpočtu skladových zásob.
TIP: Pokud byste si rádi položky ze skladu odečítali, je možné o tento doplněk integraci rozšířit. Pro více informací je potřeba kontaktovat naši zákaznickou podporu.
Zapnutí integrace v raynetu
Integraci může v raynetu zapnout pouze administrátor. V pravém horním rohu klikněte na Nastavení.
Z levého menu vyberte Rozšíření » Účetnictví » ABRA FlexiBee » Aktivovat.
Otevře se okno, ve kterém potvrdíte akci kliknutím na tlačítko Aktivovat.
CRM systém je potřeba znovu načíst.
Důležité: Synchronizovat můžete každý Obchodní případ, který je ve stavu Výhra. Export detailu Obchodního případu může provést každý uživatel, který má oprávnění exportovat záznamy.
Přenesení Obchodního případu
V detailu Obchodního případu, který chcete přenést do systému FlexiBee, klikněte na tlačítko tři tečky » Export a zvolte Ekonomický systém ABRA Flexi. Exportovat je možné pouze Obchodní případy ve stavu Výhra.
Vyexportovaný soubor má ve svém názvu kód Obchodního případu a příponu .xml.
Import v systému ABRA Flexi
V tomto článku si import do systému ABRA Flexi ukážeme ve webovém rozhraní. Zde je potřeba provést import přímo v Přijatých objednávkách.
Úplně dole na stránce klikněte na tři tečky » Import a export » Importovat v XML.
Vpravo na stránce se otevře okno, do kterého je potřeba přetáhnout myší vyexportovaný XML soubor a akci potvrdit kliknutím na tlačítko Importovat.
Jakmile je import hotov, zobrazí se report o jeho průběhu.
V systému ABRA Flexi vznikne nová Přijatá objednávka.
Kontrola přenášených kontaktních údajů klienta probíhá podle IČ. V případě, že se adresní údaje Klienta evidovaného v raynetu neshodují s těmi, které jsou evidované ve ABRA Flexi, do Objednávky se přenesou údaje z raynetu.
Pokud systém nenajde shodu klienta podle IČ, založí v ABRA Flexi nový kontakt a na ten pak vytvoří Přijatou objednávku.