V rámci integrace se SmartEmailingem, můžete z raynetu jednoduše přenášet kontakty (Klienty, Kontaktní osoby nebo Leady) a založit si je do vybraného seznamu ve SmartEmailingu. Tento seznam kontaktů Vám pak poslouží pro tvorbu kampaně, která se po odeslání ze SmartEmailingu přenese zpátky do raynetu. Pokud integraci ještě nemáte spuštěnou, mrkněte na náš návod.
Export kontaktů
V raynetu si vyberte, ze kterého seznamového pohledu chcete kontakty vyexportovat, např. z Kontaktních osob. Osoby si v seznamu vyfiltrujte, popřípadě označte. Po označení se zobrazí tlačítko Exportovat » Export do aplikace SmartEmailing. Označit se podaří nanejvýš 200 kontaktů.
Export do aplikace SmartEmailing najdete také pod tlačítkem tři tečky hned vedle Filtrování.
V dialogovém okně si následně vytvořte nový seznam Ručním výběrem Seznamů kontaktů anebo zvolte variantu Vytvoření Seznamů kontaktů dle štítků použitých v CRM. Jak si kontakty v raynetu oštítkovat se dozvíte tady.
Pro ruční vytvoření Seznamu kontaktů klikněte na tlačítko Přidat seznam kontaktů. Nový seznam stačí pojmenovat a uložit.
Nakonec přejděte na tlačítko Provést export.
Důležité: Nezapomeňte si ještě před tím ve SmartEmailingu přidat adresu odesílatele (jinak export z raynetu nebude fungovat). Tuto možnost najdete v Nastavení rozesílky » Správa odesílacích adres.
Kontakty se mohou přenášet až několik sekund. Po exportu se zobrazí závěrečná rekapitulace. Díky ní uvidíte, kolik kontaktů se nově přeneslo a kolik zůstalo nezpracovaných (např. z důvodu chybějící nebo nevalidní e-mailové adresy).
Otevřete si účet ve SmartEmailingu. Přenesený Seznam kontaktů najdete pod sekcí Kontakty a seznamy.
Důležité: V rámci jednoho exportu můžete přenášet až 2500 kontaktů. K jednomu kontaktu ve SmartEmailingu lze naimportovat pouze jednu emailovou adresu.
Při exportu se do SmartEmailingu přenáší:
- email 1
- křestní jméno
- příjmení
- tituly před jménem (tituly za jménem)
- oslovení
- klient
- adresa (ulice, město, PSČ, země)
- tel 1
- tel 2
- poznámky
- pohlaví
- narozeniny
Po odeslání kampaně může trvat i několik minut, než se kampaň zobrazí v raynetu. Doporučujeme počkat alespoň 30 minut. Statistiky kampaně (zobrazeno, prokliknuto apod.) se propisují do raynetu průběžně (až několik dní). V případě, že se SmartEmailingu nepovede e-mail příjemci doručit (např. má plnou schránku), zkouší to opakovaně. Pak může propsání Hromadného emailu do raynetu trvat až 5 hodin.
Jak ve SmartEmailingu vytvoříte první kampaň, zjistíte tady. Pro pomoc můžete také kontaktovat zákaznickou podporu SmartEmailingu (každý všední den od 9:00 do 16:00) na telefonním čísle +420 511 444 321 nebo e-mailu podpora@smartemailing.cz. Rádi vám se vším poradí.