Export kontaktů z RAYNETu do SmartEmailingu

 

Do SmartEmailingu můžete přenášet kontakty z Adresáře (Klienty, Kontaktní osoby nebo Leady). Vyberte si, z kterého seznamového pohledu chcete kontakty vyexportovat, např. z Kontaktních osob. 

Rozklikněte Adresář > Kontaktní osoby. Zvolte tlačítko Exportovat a vyberte variantu Export do aplikace SmartEmailing.

export01_800px.png

 

Při exportu kontaktů je třeba vybrat Seznam kontaktů ve SmartEmailingu, pod který se kontakty zařadí. Vytvořte nový seznam nebo zvolte variantu automatického vytvoření Seznamu kontaktů podle štítků použitých v CRM. Pro ruční vytvoření Seznamu kontaktů klikněte na tlačítko Přidejte nový Seznam kontaktů... 

export02_px.png

 

Napište název nového Seznamu kontaktů a klikněte na tlačítko Přidat.

export04_px.png

 

Export spustíte tlačítkem Provést export.

export05_px.png

 

Kontakty se budou několik sekund přenášet.

export06.png

 

Po exportu se zobrazí závěrečná rekapitulace. Díky ní uvidíte, kolik kontaktů se nově přeneslo a kolik zůstalo nezpracovaných (např. z důvodu chybějící e-mailové adresy).

export07.png

 

Přejděte do SmartEmailingu a podívejte se na vzniklé kontakty. Hurááá, povedlo se :)

export08.png

 

V rámci jednoho exportu můžete vždy přenášet až 2 500 kontaktů. Pokud byste potřebovali limit navýšit, obraťte se prosím na naší podporu.

Jak dále ve SmartEmailingu vytvoříte první kampaň, zjistíte zde.

Synchronizace s RAYNETem funguje pouze pro klasické "Kampaně", takže "SmartKampaně" nejsou integrované do RAYNETu.

Případně můžete také rovnou kontaktovat zákaznickou podporu SmartEmailingu (Po - Pá: 9:00 - 16:00, +420 511 444 321, podpora@smartemailing.cz), kde vám rádi se vším poradí :)

Po odeslání kampaně může trvat i několik minut, než se kampaň objeví v RAYNETu. Doporučujeme počkat alespoň 30 minut.. :)

SmartEmailing se snaží všem příjemcům kampaně poslat email a v případě, že se to nepovede (např. plná schránka,....), pak to zkouší opakovaně a právě v tuto chvíli může přenos Hromadného emailu do RAYNETu trvat až 5 hodin. 

Používá technologie Zendesk