Datum vydání: 13.4.2017
Nový pohled na rozpracované obchodní případy přes Obchodní nástěnku (najdete ji v hlavním menu pod tlačítkem Obchod)
V Historii Klienta pod tlačítkem Obchod přibyl seznam Produktů, které klient nakoupil nebo které mu byly nabídnuty.
Pokročilý filtr Klienta umožňuje vyfiltrování zákazníků, kteří určitý počet dní nenakoupili.
Vybrané položky z Nastavení CRM byly seskupeny pod novou položku Rozšíření.
Rozšíření barevné škály v číselníku Kategorie o nové odstíny
Editace Produktu přímo z Ceníku
Editovatelný Stav u Leadu
Druhá e-mailová adresa v detailu Leadu
Nové jazykové mutace - španělština, brazilská portugalština a švédština (výběr jazyka se provádí proklikem přes vlastní jméno > tlačítko Změnit lokalizaci)
Exporty zápisu z jednání, nabídky, objednávky, faktury v dalších jazycích (exporty je třeba povolit v Nastavení > Rozšíření > Export důležitých sestav do PDF v různých jazycích)
Hromadná změna v seznamu Klientů je rozšířena na políčka Město, Kraj, PSČ, Země.
Do seznamového pohledu Obchodních případů přibyl sloupec Konečná cena (cena počítaná z prodejní ceny produktu včetně slevy)
Filtrování souborů v Dokumentech podle Podpisu
Editace jednotky produktu přímo z detailu obchodního případu
Upravené okno pro přidávání participantů aktivity
Další drobná vylepšení:
- změny ve volitelných polích jsou notifikovány
- do detailu faktury přibyl způsob úhrady kartou
- v mapové analýze je možné filtrovat podle Země a PSČ
- dokumentace API rozšířena o nahrávání souborů