Datum vydání: 13.4.2017
Nový pohled na rozpracované obchodní případy přes Obchodní nástěnku (najdete ji v hlavním menu pod tlačítkem Obchod)

V Historii Klienta pod tlačítkem Obchod přibyl seznam Produktů, které klient nakoupil nebo které mu byly nabídnuty.

Pokročilý filtr Klienta umožňuje vyfiltrování zákazníků, kteří určitý počet dní nenakoupili.

Vybrané položky z Nastavení CRM byly seskupeny pod novou položku Rozšíření.

Rozšíření barevné škály v číselníku Kategorie o nové odstíny

Editace Produktu přímo z Ceníku

Editovatelný Stav u Leadu

Druhá e-mailová adresa v detailu Leadu

Nové jazykové mutace - španělština, brazilská portugalština a švédština (výběr jazyka se provádí proklikem přes vlastní jméno > tlačítko Změnit lokalizaci)

Exporty zápisu z jednání, nabídky, objednávky, faktury v dalších jazycích (exporty je třeba povolit v Nastavení > Rozšíření > Export důležitých sestav do PDF v různých jazycích)

Hromadná změna v seznamu Klientů je rozšířena na políčka Město, Kraj, PSČ, Země.

Do seznamového pohledu Obchodních případů přibyl sloupec Konečná cena (cena počítaná z prodejní ceny produktu včetně slevy)

Filtrování souborů v Dokumentech podle Podpisu

Editace jednotky produktu přímo z detailu obchodního případu

Upravené okno pro přidávání participantů aktivity

Další drobná vylepšení:
- změny ve volitelných polích jsou notifikovány
- do detailu faktury přibyl způsob úhrady kartou
- v mapové analýze je možné filtrovat podle Země a PSČ
- dokumentace API rozšířena o nahrávání souborů