Datum vydání: 26. 4. 2023
Vylepšení integrace se SmartEmailingem
V rámci propojení s aplikací SmartEmailing jsme přidali pár vylepšení. Pojďme se na ně blíže podívat.
- Přenos informace o odhlášeném kontaktu ze SmartEmailingu do raynetu
- Odhlášení kontaktu přímo z raynetu s propsáním do SmartEmailingu
- Přenos nových údajů o kontaktu z raynetu do SmartEmailingu
Pokud zákazník odhlásí odběr newsletteru ze svého e-mailu, ve SmartEmailingu se zařadí na tzv. Blacklist (seznam Odhlášených kontaktů). Nově se tato informace přenese také do raynetu (za předpokladu, že na obou stranách je e-mailová adresa totožná). Na detailní kartě kontaktu (Leadu, Kontaktní osoby nebo Klienta) se označí zatržítko Neposílat kampaně.
Důležité: Pole Neposílat kampaně se na kontaktech zobrazí jen v případě, že je integrace se SmartEmailigem aktivní. Odhlásit odběr je možné také přímo v raynetu ručním označením pole a následným exportem kontaktů. Pokud je daný Lead, Kontaktní osoba nebo Klient z odběru odhlášen, zařadí se na Blacklist ve SmartEmailingu.
Informaci o odebírání kampaní si můžete zobrazit mezi sloupci v seznamovém pohledu Leadů, Kontaktních osob a Klientů (viz obr.). Případnou úpravu pole lze provést pomocí Hromadné změny.
Pole také přenášíme v rámci Exportu do aplikace SmartEmailing, který najdete rovněž v seznamu kontaktů (Leadů, Kontaktních osob a Klientů) pod tlačítkem tři tečky.
Kontakty, které mají odběr zrušený, si v seznamu snadno vyfiltruje pomocí Pokročilého filtru.
Mimo jiné jsme také obohatili přenos údajů exportovaných kontaktů z raynetu do SmartEmailingu. Nově se navíc přenášejí volitelná pole s těmito údaji:
- kategorie,
- jméno vlastníka,
- datum nejbližší naplánované aktivity,
- hodnota obchodního vztahu,
- hodnota otevřených obchodních případů.
Volitelná pole se ve SmartEmailingu vytvoří až při exportu kontaktů, pokud v něm ještě nejsou vytvořená. Pokud ano, pouze se doplní informace. Párování polí probíhá podle názvu pole v raynetu a datového typu pole.
Hodnota otevřených obchodních případů se přenáší jen tehdy, pokud má uživatel oprávnění tyto údaje vidět. Přenos hodnoty obchodního vztahu a otevřených obchodních případů může administrátor povolit nebo zakázat přímo v Nastavení integrace (Nastavení » Rozšíření » SmartEmailing » Upravit nastavení).
Nastavení preference subjektu u leadu
U Leadů (v sekci Nastavení » Nastavení evidence » Lead » Obecná nastavení) jsme nově umožnili nastavit si, jaký typ subjektu (fyzická nebo právnická osoba) se bude uživatelům nabízet jako výchozí.
Při zakládání nového Leadu se automaticky nastaví vybraný subjekt a informace se zachová i při převedení Leadu.