Notifikace v mobilní aplikaci zobrazují oznámení o důležitých změnách záznamů v raynetu, jako je např. změna vlastnictví vašeho záznamu nebo upozornění na začátek Aktivity. V tomto článku se na ně blíže podíváme.
Jak notifikace zapnout
Aby se vám zobrazovaly Notifikace v mobilní aplikaci, je potřeba je nejprve zapnout v desktopové verzi raynetu. Tuto akci může provést buď administrátor v Nastavení nebo jakýkoliv uživatel přímo ve svém Profilu, pokud má k tomu oprávnění. Pro upozornění v mobilu stačí zatrhnout notifikaci typu Mobilní appka u jednotlivých typů notifikací. Více se o samotném nastavení notifikací dozvíte v tomto článku.
Povolení notifikací ve vašem zařízení
Zobrazování upozornění je také potřeba povolit přímo ve vašem mobilním zařízení. U zařízení s operačním systémem Android přejděte do Nastavení aplikací, zde vyhledejte aplikaci RAYNET CRM a oznámení povolte.
Pokud používáte operační systém iOS, pak si vyhledejte aplikaci RAYNET CRM v systémovém Nastavení aplikací a oznámení povolte.
V mobilní aplikaci obdržíte tzv. push notifikaci, podobně jako v jiných aplikacích. Klepnutím na notifikaci se dostanete na konkrétní záznam v aplikaci.
Přehled notifikací v mobilní aplikaci
Notifikace se zobrazují ve spodní části mobilní aplikace, jak při pohledu na Nástěnku nebo Kalendář, tak v seznamovém pohledu všech typů záznamů a při náhledu na detailní kartu vybraného záznamu (Klienta, Obchodního případu atd.). Vždy zde také uvidíte upozornění s informací o počtu nově přijatých oznámení.
Klepnutím na Notifkace se dostanete k jejich přehledu. Zde si můžete vyfiltrovat pouze ty Nepřečtené nebo vybrané notifikace pomocí tlačítka tři tečky » Označit jako přečtené popřípadě Smazat. Pokud chcete označit všechny notifikace jako přečtené, přejděte na tlačítko tři tečky (vpravo nahoře) » Označit vše jako přečtené.
Po klepnutí na konkrétní nofitikaci se zobrazí dialogové okno, z něhož se můžete proklikout přímo na detail záznamu, kterého se týká.
Otevření URL odkazu v mobilní aplikaci
V zařízeních s Androidem je možné si nastavit, abyste po kliknutí na URL odkaz z e-mailové notifikace byli přesměrováni na příslušný záznam v mobilní aplikaci. Otevírání odkazu v mobilní aplikace je potřeba povolit v nastavení vašeho zařízení, konkrétně v detailním nastavení aplikace RAYNET CRM. V sekci Nastavit jako výchozí zaškrtnete položku Otevřít podporované odkazy.