Pokud se živíte jako finanční poradce, vztah s klientem je pro vás klíčový. V tom případě by vás neměla minout možnost založit si raynet v podobě, která je tomuto oboru ušita na míru. Tímto bychom vás s ní rádi seznámili.
Jako první krok si na našich stránkách vytvoříte nový účet v sekci Oborová řešení » Finanční poradenství » Vyzkoušet raynet pro finanční poradce. Zde vyplníte potřebné náležitosti, potvrdíte a můžete se pustit do práce.
Ve verzi raynetu pro tento obor naleznete oproti standardní verzi především předdefinovaná Volitelná pole na záznamech typu Klient a Obchodní případ. Tato Volitelná pole si můžete dále editovat či jejich složení rozšiřovat dle potřeby.
Jak obor finanční poradce v raynetu evidovat?
Co se Klientů týče, ty si evidujete jako Fyzické osoby. V Nastavení » Nastavení Evidence » Klient si můžete nastavit, aby se vám z Klientů zakládaly jako výchozí. Na detailní kartě každého Klienta, naleznete záložku Volitelná pole, která obsahuje přednastavená pole pro doplňující informace.
Přes tlačítko zelené plus si přímo z karty Klienta založíte nový Obchodní případ. Jako jeho hodnotu je pak možné si zadávat provize a v záložce Volitelná pole si evidujete doplňující informace k danému obchodu.
Na Obchodní nástěnce jsou připraveny Stavy podle toho jakými fázemi v průběhu jednání až do výhry Obchodní případ projde. To vám umožní zobrazit si přehled v jaké fázi se který rozjednaný obchod s vašimi Klienty nachází. Kartu Obchodního případu na obchodní nástěnce jednoduše posouváte dle stadia rozpracovanosti do sloupce příslušného Stavu. Při podpisu smlouvy kartu přesunete do stavu Výhra, zatímco v případě, že ze spolupráce sejde, uzavřete obchod stavem Prohra a vyplníte důvod, proč to neklaplo. Složení těchto sloupců si můžete libovolně editovat v Nastavení » Nastavení Evidence » Obchodní případ.
Veškeré termíny, které souvisí s Klientem, jako jsou plánované telefonáty, schůzky, výročí smluv, apod. si zadáváte do Kalendáře jako Aktivity. Tím, že si je budete vytvářet s vazbou na daného Klienta, následně je také naleznete přímo v jeho záložce Historie. Tam také najdete veškeré Obchodní případy, které jste s daným klientem řešili, ať už to byla například hypotéka, pojištění, nebo třeba leasing na auto.
Při založení účtu z Oborové šablony je třeba počítat s tím, že s raynetem začnete od počátku. Tedy v případě, že již v raynetu účet máte a rozhodnete se založit si nový, určený konkrétnímu oboru, na dosavadní účet nebude možné přímo navázat.