Datum vydání: 4. 3. 2023
Nahrávky hovorů z ústředny Optimcall v raynetu
Tato nová funkce bude zajímat ty uživatele, kteří v raynetu používají integraci s telefonní ústřednou Optimcall. V raynetu jsme přidali možnost stáhnout si k Telefonátu nahrávku hovoru.
Funkci najdete na detailní kartě Telefonátu pod tlačítkem tři tečky » Propojit nahrávku hovoru.
Akce je viditelná pouze v těchto případech:
- Uživatel má právo na editaci záznamů,
- Telefonát není zamknutý,
- Telefonát není rozpracovaný (pozměněný a neuložený),
- Telefonát musí obsahovat Datum naplánování v kalendáři (tzn. nesmí být ve stavu nový),
- Uživatel má nadefinovanou telefonní ústřednu.
Po vyvolání akce se zobrazí dialogové okno se všemi záznamy k danému dni, kdy byl Telefonát uzavřen (popřípadě naplánován). V seznamu najdete Datum a čas, Telefonní číslo volajícího, Záznam ke kterému je číslo přiřazeno a dvě možnosti jak nahrávku Připojit k Telefonátu tj.:
- Odkaz ke stažení nahrávky z Optimcallu (Optimcall nahrávky maže podle nastavení zákazníka a odkaz proto může přestat fungovat),
- Fyzický soubor.
Po zvolení jedné z možností se odkaz nebo soubor uloží na detail Telefonátu pod panel Příloh.